sobota, 6 kwietnia 2013

Wiosna ??

Ostatnio nic nowego nie dodawałam :( . Od ostatniego rysunku straciłam wenę twórczą. No i tak sobie siedziałam i pomyślałam " KIEDY W KOŃCU PRZYJDZIE TA WIOSNA !!!??? " I wtedy mnie olśniło !!!
Nad tym rysunkiem spędziłam godzinę i trzydzieści minut. Gdy rysunek został naszkicowany, spojrzałam na niego jeszcze raz i powiedziałam " TEN RYSUNEK MUSI BYĆ INNY " Chcecie się dowiedzieć co to znaczyło ??? Spójrzcie więc : ! W tym momencie wasze oczy kierują się na mój rysunek ;)!

Rysunek dosyć dziwny XD, ale bardzo udany !!! Jak widzicie najważniejsze na nim są kwiaty i oczy !! No i to chyba wszystko komentujcie !!!!

NO DOBRA TU TO MI SIĘ TROCHĘ NUDZIŁO :P


3 komentarze:

  1. Rysunek bardzo fajny i wiosenny :D
    Też czekam na wiosnę ale chyba jej się nie śpieszy XD
    Pozdrawiam cieplutko, Shinei C;

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! od razu nadaje wiosenny klimacik, lecz wystarczy wyjrzeć za okno i czar pryska ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te kwiatuszki, bardzo ładnie ci wyszły.
    :-)

    OdpowiedzUsuń