Anime, Manga & Dramy

Tu chciałabym opowiadać, polecać i zachęcać do obejrzenia lub przeczytania moich ulubionych
Anime, Mang & Dram !!!! Zobaczymy jak to wyjdzie i zachęcam do komentowania.

1. Kaichou Wa Maid-sama!!!! (anime, manga)
Polecam Anime, a także Mangę

Rodzaj- komedia, romans, shoujo
                                                                                   Mały zwiastun :
Opis fabuły -
Liceum Seika, jedna ze szkół, która jest wymarzonym miejscem dla chłopców, a okropnym dla dziewcząt, niedawno została zmieniona w szkołę koedukacyjną. Jednak populacja dziewczyn jest wciąż mała. W dodatku żyją one w ciągłym strachu przed "nie na najwyższym poziomie" żartami chłopaków. Misaki Ayuzawa, przewodnicząca samorządu szkolnego, postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i zagwarantować płci żeńskiej bezpieczeństwo w tym nieprzyjemnym środowisku.
Trenując, 
 studiując, a nawet stając się pierwszą przewodniczącą-dziewczyną, Misaki uzyskała niezbyt dobrą reputację wśród męskiej części liceum (jako straszliwy dyktator nienawidzący chłopaków) i wspaniałą wśród przedstawicielek płci żeńskiej i nauczycieli (jako "światełko w tunelu" i "nadzieja na lepsze jutro"). Jednak, po szkole, Misaki pracuje jako kelnerka w Maid Latte, co utrzymuje w sekrecie. Na nieszczęście, pewnego razu, pewien atrakcyjny i bardzo popularny chłopak, Usui Takumi, zauważa dziewczynę w przebraniu pokojówki.

 2. Dengeki Daisy !!! (manga)
Najlepsza manga na poprawienie humoru, dostępna również w Empikach
                                                 


 Rodzaj- komedia, romans, akcja
                                                                                   Fajowskie video !!
Opis fabuły-

Starszy brat Teru zmarł, ale przed śmiercią zdążył dać jej telefon komórkowy, dzięki któremu dziewczyna będzie mogła kontaktować się z pewnym tajemniczym chłopakiem o pseudonimie Daisy. Ma on pomagać Teru i wspierać ją w trudnych chwilach. Pewnego popołudnia, dziewczyna przez przypadek wybija jedno ze szkolnych okien. W rezultacie jest zmuszona pracować dla zrzędliwego i okrutnego, acz niezwykle przystojnego woźnego, Tasuku Kurosakiego.
 

Musicie to przeczytać !!!!!!!!!!!!!!!!
Jest tylko manga, ale sądzę, że niedługo i anime !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






3.Ouran High School Host Club!!! (anime, manga, drama)
  Jest to bardzo fajnie i pomysłowo narysowana manga, z której powstało anime i drama. Są one 
 bardzo napełnione humorem !!!

                             \Uwaga. Proszę się przyjrzeć, nie wszyscy tutaj to chłopcy\
Rodzaj-komedia, romans, akcja                                  
                                     Znowu mały trailer XD


Opis fabuły- Ouran High School to liceum dla dzieci ludzi bogatych. Wnętrze szkoły urządzone jest z niezwykłym przepychem, wszędzie wiszą szklane żyrandole, porozkładane są czerwone dywany, po których przechadzają się młodzieńcy w mundurkach i śliczne dziewczęta w żółtozłotych sukniach.

 Raz na jakiś czas szkoła przyjmuje jednego niezwykle zdolnego ucznia, którego nie byłoby stać na uczęszczanie do tego miejsca. Tym razem takim uczniem zostaje Haruhi Fujioka Od razu pierwszego dnia trafia na Host Club, klub złożony z sześciu przystojniaków reprezentujących odmienne typy urody i charakteru ("dziki", "odrobinę diabelski", "książę z bajki", "opanowany" i "lolita boy"), których celem jest zapewnianie uczennicom rozrywek – pogawędek przy herbacie i dotrzymywania towarzystwa. Haruhi przypadkiem tłucze wartą ¥8,000,000 wazę, a ponieważ nie ma jak za nią zapłacić, musi dług odpracować. Tamaki Suou, samozwańczy król klubu, odkrywa, że jeżeli zamienić niegustowne okulary na soczewki, a brzydki, wytarty sweter na warty fortunę mundurek, Haruhi staje się niezwykle przystojnym młodzieńcem. Pojawia się jednak problem, bo to wcale nie jest chłopak – odkrywają, że ich nowy nabytek to w rzeczywistości dziewczyna (dość dziwna, a na pewno różna od tych uczących się w Ouran – nie interesują ją romanse, nie boi się robaków, jest raczej sceptycznie nastawiona do życia). W końcu Host Club decyduje się ukrywać ten szczegół przed innymi. Oficjalny powód jest taki, że przecież dziewczyna musi odpracować wazę, ale trudno się nie zorientować, jak wielką przyjaźnią darzą ją inni...



4.Hana to Akuma (manga)
Ta manga poruszyła moje serce. Jest to bardzo wzruszająca opowieść o człowieku i demonie, którzy chcą być ze sobą na zawsze. Lecz jak to zrobić jeżeli człowiek kiedyś umrze, a demon pozostanie sam..?
Rodzaj- komedia, romans, fantasty, akcja, dramat
                                                                                     Może nie trailer ale zawsze coś
Opis fabuły- 15 lat temu Bibi postanowił opuścić świat demonów i zamieszkać między ludźmi. Tam, nieopodal swojej posiadłości, znalazł niemowlę, które postanowił sobie zatrzymać. Od tego czasu mieszka z Haną, ale mieszkanie z 14-latką nie jest takie proste...Czy połączy ich jakaś głębsza więź??
Czy napotkają jakieś przeszkody?? Manga, którą trzeba obejrzec i przy, której nie da się nie rozpłakać...
POLECAM !!!!!!






5.Faster than a Kiss !! (manga)







 To jest bardzo fajna Manga poruszająca temat rodzinny. Jest w niej dużo śmiechu, ale też płaczu. 
(Przyznaje się, sama się rozpłakałam w kilku momentach : p ). Mam nadzieję że zrobią Anime !!!


Rodzaj- komedia, romans, dramat


Opis fabuły-Po stracie rodziców, Fumiko i jej młodszy brat wędrują od jednych krewnych do drugich. Zaczyna to denerwować Fumiko, która w końcu decyduje się rzucić szkołę i sama utrzymywać siebie i braciszka. Gdy siadają na ławce, przed nimi pojawia się nauczyciel Fumiko i po krótkiej wymianie zdań dochodzi do tego, że proponuje jej małżeństwo i obiecuje, że będzie utrzymywał ją i jej brata. Czy mówi to na poważnie, czy może tylko sobie żartuje?


MUSICIE TO PRZECZYTAĆ !!!!!!











6.Wampirzyca Karin (anime, manga)
 To anime i manga są bardzo popularne. Jak brzmi tytuł  jest to opowieść o wampirach. Wielbicieli wampirów zachęcam do oglądnięcia !!!!!!



Rodzaj - komedia, romans, dla niektórych horror
                                                                                    To się chyba nie zalicza do traileru ...


Opis fabuły-  Co zrobisz, jeśli koleżanka z klasy dostanie tak silnego krwotoku z nosa, że zemdleje w kałuży krwi? Zawołasz pielęgniarkę? Wezwiesz pogotowie? Jeśli jesteś bohaterem anime, odpowiedź jest oczywista – weźmiesz ją na barana i zaniesiesz do domu, bo przecież prosiła, żeby nikomu nic nie mówić… Tak właśnie zrobił Usui, nie podejrzewając wcale, że Karin, której w ten sposób pomógł, jest nie wampirem – czyli wampirem, który wydziela krew, zamiast ją pochłaniać. No i jako wampir preferuje określone typy krwi – w szczególności zaś krew naszego biednego i niczego nie podejrzewającego bohatera. Jak się okazuje, jej apetyt jest wywołany jego chronicznym przygnębieniem, spowodowanym brakiem ojca i bezrobociem matki.










7. Ai Hime, Ai to himegoto(manga)
  Bardzo fajna manga o zakazanej miłości. Jest ciekawa i pełna humoru. Jest jedną z moich ulubionych( przeczytałam ją chyba z 26 razy). Autorka tej mangi ma bardzo fajne pomysły , polecam je wszystkie !!
http://s3.mangareader.net/cover/ai-hime-ai-to-himegoto/ai-hime-ai-to-himegoto-l0.jpg

 Rodzaj- komedia, romans , szkolne życie
 Opis fabuły-
Przypadkowe spotkanie. Pocałunek. Ich losy splotły się nieoczekiwanie, narodziło się uczucie. Niestety dla naszej głównej bohaterki okazuje się, że książę z bajki to jej przyszywany wujek. Czy dla Mao znaczy to, że musi zapomnieć o swojej pierwszej miłości?










8. Black Bird (manga)
Hm... co mogę powiedzieć ?? W tej mandze jest dużo humoru jak i bardzo dramatycznych scen. Jest ona bardzo ciekawa i zapierająca dech w piersiach. POLECAM !!!!



                                                                                   Znowu coś ...
Rodzaj- komedia, romans, fantasy, dramat,echi
Opis fabuły- Świat jest przepełniony dziwnymi rzeczami, których nikt nie dostrzega, za wyjątkiem pewnej istoty... szesnastoletniej uczennicy liceum - Misao. Dziewczyna nieustannie doświadcza cierpienia, ma pecha, ale stara się prowadzić normalne życie, jak to przystało na licealistkę. Kiedy była młodsza często odwiedzała swojego sąsiada, który podobnie jak ona dostrzegał te same rzeczy. Jednak chłopak musiał wyjechać. Żegnając się powiedział "Kiedyś po ciebie wrócę". Czy dotrzyma słowa?




















9.Kamisama Hajimemashita (anime, manga)
Powiem, że anime jest ciekawe , ale ja bardziej wole mangę !!! Fabuła jest naprawdę dobrze przemyślana. Najfajniejszy jest jednak główny bohater !! ;)


 Rodzaj- komedia, romans , fantasty. shoujo           Ach te zwiastuny ....
 
Opis fabuły - Nanami kończy kolejny zwykły dzień prawdziwą katastrofą. Cóż, trudno inaczej nazwać ucieczkę ojca hazardzisty i wyrzucenie z domu przez ludzi dość wątpliwej proweniencji, ale dlaczego włączać w to nagły i niespodziewany awans na lokalne bóstwo? Chwileczkę, bóstwo? Tak, proszę Państwa – dziewczyna nawet nie przypuszcza, że uratowanie pociesznego człowieczka w okularach przed psem zaowocuje taką zmianą statusu społecznego. Mikage, bo tak zwie się ów pan, oferuje bohaterce dach nad głową i daje jej buziaka w czoło, po czym znika. Uradowana Nanami trafia do starej świątyni, gdzie dowiaduje się o „awansie” i spotyka Tomoe – (byłego) demonicznego sługę i asystenta Mikage, niezbyt zachwyconego zmianami. Ale nieważne, w końcu ma gdzie mieszkać! Teraz wystarczy tylko zmusić równie złośliwego, co przystojnego youkai, by zawarł z nią kontrakt, nauczyć się, jak sprawować nowe obowiązki i uważać na okoliczne bóstwa oraz przede wszystkim inne demoniszcza, szalenie zainteresowane uroczym bezbronnym dziewczęciem…
OJ WARTO OBEJRZEĆ  !!


10. Hapi Mari ( Happy Marriage ) (manga)
 Bardzo zabawna manga , która posiada bardzo dobrze narysowane "pewne sceny ;) " W ogóle manga ze wspaniała fabułą POLECAM!!!! XD



Rodzaj- komedia, okruchy życia, romans, shoujo, josei
                                                                                           ... sory nie znalazłam nic lepszego :(
Opis fabuły-Takanashi Chiwa to młoda kobieta zajęta pracą nie mająca do tej pory wiele szczęścia w miłości. Gdy pewnego dnia zostaje wezwana do biura swojego nowego szefa okazuję się że nie jest to spotkanie biznesowe...Czy coś zmieni się w jej życiu ?? Czy pogodzi się z zaistniałą sytuacją ?? I kim jest ten przystojny mężczyzna w garniturku ;) DOWIEDZCIE SIE SAMI !!!

























11. Yamato Nadeshiko Shichi Henge ( Perfect Girl Revolution ) (anime, manga, drama)
No więc tak, jest tego anime, jest tego manga, ale najlepsza jest jednak drama !!! Mogłabym to oglądać w kółko, a do tego występuje mój ulubiony aktor Kamenashi Kazuya XD



Rodzaj- komedia, dramat, romans, shoujo

Opis fabuły- Czworo przystojniaków i dzieciak, mieszkający w jednym domu. Każdy z domowników, ma swoje prywatne problemy rodzinne, jednak dobrze żyje im się razem pod nieobecność właścicielki pensjonatu. Pewnego dnia jednak, "ciocia" (jak nazywają ja mieszkańcy) informuje chłopaków, iż w najbliższym czasie zamieszka z nimi jej siostrzenica (Sunako). Przedstawia im też swoją propozycje, że będą mogli darmowo u niej mieszkać, jeżeli zmienią Sunako w damę. Lokatorzy nie wiedzą jednak, iż dziewczyna przez pewne wydarzenie z przeszłości zmieniła się w dziewczynę z horroru.
                                                                                                     Coś na początek .....







12. L-DK (manga)
Najlepszy w tej mandze jest główny bohater. W ogóle ten komiks jest niesamowity rozbawia to łez !!! Serdecznie polecam !!!Sama czytałam ją z 4 razy. 



Rodzaj- komedia, romans, shoujo                            Popatrzcie co wyniknie gdy zamieszkaja                                                                                         razem ..... O_O

Opis fabuły- Shuusei Kugayama jest uważany za „księcia” w swoim liceum, jednak zawsze odrzuca uczucia innych dziewczyn- i nie robi tego elegancko. Kiedy daje kosza przyjaciółce Aoi Nishimori, ta zaczyna go nienawidzić. Co jeśli Aoi i Shuusei nagle zostaną sąsiadami?

























13. Hakushaku to yousei !! (anime, manga)
Fabuła rozgrywa się w 19 w. Anglii. Mnie się to anime baaaaardzo podoba ze względu na głównego bohatera ;) oraz na różne stworzenia, które odbywają bardzo ważną rolę. Naprawdę POLECAM !!!!



Rodzaj - komedia, fantasty, romans, shoujo , kryminał                   mały trailer .....;)
Opis fabuły-Lydia Carlton wiedzie spokojne życie na szkockiej prowincji, oczywiście o tyle, o ile może być spokojne życie dziewczyny, która widzi wróżki i inne niezwykłe istoty. Ze względu na swoje specyficzne umiejętności i zainteresowania, Lydia jest jednym z ostatnich „fairy doctors” – ludzi zajmujących się wszelkiego rodzaju magicznymi stworzeniami. Nie jest jej łatwo, zwłaszcza że w XIX­‑wiecznej Wielkiej Brytanii już mało kto wierzy we wróżki. Tymczasem w wyniku pewnego spisku jej średnio uporządkowane życie zmienia się diametralnie i gdyby nie pomoc przystojnego, chociaż mocno podejrzanego młodzieńca, byłoby z nią krucho. Pytanie tylko, czy tajemniczy towarzysz, przedstawiający się jako earl Edgar J. C. Ashenbert, pomaga jej zupełnie bezinteresownie?
















14.Kiss/Hug (manga)
Piękna kreska, a także sama fabuła !!! Kocham tą mangę i czytałam ją także już wiele razy . Jest przepełniona humorem i romansem ;) POLECAM Z CAŁEGO SERCA !!!



Rodzaj- dramat, komedia , shoujo, szkolne życie       MŁAHAHAHA.... -_-


Opis fabuły-Yukino jest całkiem zwyczajną nastolatką. Wyróżnia ją to, że nie potrafi przejść obojętnie obok kogoś potrzebującego pomocy i zdecydowanie jest typem, który najpierw robi, a potem myśli. Oprócz nauki i spotkań z przyjaciółkami, jej dni wypełnia praca w rodzinnej kwiaciarni, zarządzanej przez jej mamę. Jej spokojne życie zmienia się, gdy podczas święta Tanabaty spotyka pół-Japończyka, pół-Anglika Ryuu. Chłopak wygląda na zagubionego, więc Yukino oczywiście nie może go zostawić samemu sobie i oferuje pomoc. Ale czy Ryuu rzeczywiście się zgubił? I co on sobie w ogóle myśli?! Najpierw krytykuje ukochaną kwiaciarnię Yukino, potem nagle oznajmia zdumionej dziewczynie: „Będziesz moja!”, a w końcu na pożegnanie gryzie ją w ucho! I jak tu nie stracić głowy, no jak?



























15. Amnesia (anime, manga)
 Powiem, że anime bardzo fajne jednakże po pierwszym odcinku może zniechęcić. Powiadam wam zatem, że zniechęcić się nie macie, ponieważ naprawdę warto dotrwać do ostatniego odcinka. Trochę wszystko będzie pogmatwane, ale POLECAM !!





Rodzaj- romans, psychologiczny , fantasty, przygodowy
Opis fabuły -W pierwszym odcinku poznajemy główną bohaterkę (która jest bezimienna). Straciła ona pamięć w wyniku jakiegoś niewyjaśnionego zdarzenia.  Poznaje duszka Oriona, który będzie jej przewodnikiem w odkrywaniu kim jest. Oboje będą starali się wyjaśnić przyczynę jej zaniku pamięci. Bohaterka spotyka osoby, które nie traktują jej jak obcą, ale wręcz przeciwnie są do niej przyjaźnie nastawione. Martwią się o nią i chcą aby udała się do szpitala w celu zbadania. Orion jednak jej to odradza ponieważ sytuacja w której się znajduje jest zbyt dziwna i niezrozumiała i nie nadaje się do normalnego leczenia. Zachęca dziewczyne aby ta zachowywała się normalnie i udawała, że wszystko jest w porządku, a być może wrócą jej utracone wspomnienia. O co w tym wszystkim chodzi ? Dowiedźcie się sami ;)


16. Devil besides you !! (drama)
Bardzo romantyczna drama z humorem, fajnym openingiem i aktorami ;)

Rodzaj - komedia, romans, okruchy życia, akcja               Słodkie .... :

Opis fabuły - Jeżeli diabeł naprawdę istnieje to Jiang Meng z pewnością odziedziczył uśmiech po nim... Qi Yue już od jakiegoś czasu jest zakochana w kapitanie szkolnej drużyny koszykarskiej - Yuan Yi. Za namową swoich przyjaciółek postanawia wreszcie wyznać mu swoje uczucia w formie miłosnego listu. Niestety cała akcja nie wychodzi tak jak powninna, przez co list trafia w ręce Jiang Meng'a (Ahmon'a). Jest on krnąbrnym, nie bojącym się nikogo synem dyrektora. Gdy do Qi Yue dociera, jaki błąd popełniła, próbuje to naprawić. Stawia czoła nieustraszonemu Ahmon'owi chcąc odzyskać swoją własność. Jak można się spodziewać, chłopak nie planuje posłusznie 
zwrócić zguby. Proponuje dziewczynie żeby została jego służącą, jeżeli nie chce, by cała szkoła zapoznała się z treścią listu. Nie mając innego wyjścia, Yue zgadza się na ten warunek. Jej życie staje się ciężkie w momencie, gdy zostaje służącą samego diabła. Po pewnym czasie jednak odkrywa, iż diabeł ma swoje dobre strony i nie jest taki straszny jak początkowo jej się wydawało. Zaczyna żywić do chłopaka cieplejsze uczucia. Niestety już w krótce, jej życie znów się komplikuje. Okazuje się, że jej mama jest zakochana, a jej przyszłym ojczymem ma zostać nie kto inny, jak sam dyrektor Jiang. Co oznacza, że jej nowym bratem zostanie sam diabeł. Z czasem na szczęście zaczyna się przyzwyczajać do tej mysli, jednak Ahmon ma jak zwykle zupełnie odmienne zdanie w tej sprawie i nie widzi w dziewczynie swojej przyszłej siostry. Za to widzi ją w całkiem odmiennej roli ];>

17. Keishichou Tokuhanka 007 (manga)
 Pełna humoru manga, ze wspaniałymi bohaterami i ciekawymi zagadkami !!!!! Coś dla wielbicieli kryminałów <3



Rodzaj- komedia, romans, shoujo, kryminał, akcja
Opis fabuły- Specjalny departament kryminalny 007 ?? Zawiera najbardziej uzdolnionych i niezwykłych detektywów i.... Fuyuki, która także zostaje jedną z członków tego departamentu. Ale dlaczego siedemnastolatka została przydzielona do tak niebezpiecznej pracy ?? I dlaczego zostaje partnerką przystojnego i  tajemniczego młodego detektywa o imieniu  Kuze i co to za tajemnicza przeszłość jaką za sobą ciągnię ?? Powiem tylko, że połączenie tajemniczego mężczyzny z niezwykłą nastolatką może prowadzić do najbardziej niebezpiecznych spraw jakie policyjny departament mógłby ujrzeć.









POLECAM !!!!!!!
Można umrzeć ze śmiechu !!











18. Beast Master (manga)
Wspaniała manga tej samej autorki, która napisała "Dengeki Daisy " !!! Jeżeli spodobała wam się tamta manga to ten dwu tomowy komiks sprawi, że się w nim zauroczycie !!!




Rodzaj- komedia, romans, shoujo, horror
Opis fabuły- Yuiko Kubozuka jest uczennicą szkoły średniej, która uwielbia zwierzęta...niestety bez wzajemności, więc kiedy w jej klasie pojawia się Leo Aoi , który swoim wyglądem i zachowaniem przypomina dzikie zwierzę, Yukio jest zaintrygowana. Gdy zbliża się do niego okazuje się, że Leo posiada także drugą, słodką twarz. Niestety Leo posiada jeszcze jeden sekret – gdy widzi krew zmienia się w dziką bestię i atakuje. Czy Yuiko będzie sobie w stanie z tym poradzić?









19. Diabolik Lovers ~!!
Jak dla mnie to dosyć sadystyczne i niezrozumiałe anime... ALE NIESTETY WCIĄGAJĄCE !! Bohaterowie są naprawdę fajni i kolory świetne !!!! Polecam.


Rodzaj- horror, romans, dramat, shoujo                           No niestety ja nic lepszego nie                                                                                                                   znalazłam   -_-
Opis fabuły-Yui Komori to pozytywnie nastawiona do życia dziewczyna, choć trochę niepokoi ją jej zdolność widzenia duchów. W drugiej klasie liceum bohaterka musi zmienić szkołę z powodu pracy swojego ojca – przenosi się do wieczorowej placówki specjalizującej w kształceniu przyszłych artystów estradowych oraz celebrytów. Krąży tam plotka, że pośród uczniów znajdują się także wampiry, zaś Yui będzie musiała zamieszka z aż szóstką z nich – sadystycznymi braćmi Sakamaki.

                                                                                











MŁAHAHAHA


20. Toradora !!!
 Sama nie wiem czemu na początku nie chciałam oglądać tego anime ... Jest bardzo fajne i śmieszne ale ja byłam dziwna...... :D



Rodzaj- komedia, shoujo, romans                                   takie słodkie....
                                                                             Opis fabuły- Główny bohater mangi to Ryūji Takasu, niezwykle sympatyczny chłopak o przerażającym spojrzeniu ścinającym białko w jajkach i zamrażającym wrzątek. Przez jego spojrzenie, wszyscy myślą, iż jest paskudnym bandziorem - co przekłada się na praktycznie zerowe szanse na znalezienie dziewczyny. Jak w takiej sytuacji może zdobyć serce swojej potajemnej miłości, Minori Kushiedy? I jak bardzo w całej sytuacji namiesza niezwykle zadziorna przyjaciółka Minori - Taiga Aisaka?






















21. Kuroko no Basket :3
Cudowne anime !! Pełne humoru, i koszykówki ( mój świat) bardzo polecam na deszczowe dni... chociaż nie bo po obejrzeniu zapragniecie grać w koszykówkę :3 Oczywiście każdy znajdzie swojego ulubionego bohatera <3



Rodzaj- komedia, sportowe,
Opis fabuły-Parę lat temu drużyna koszykówki Gimnazjum Teikō bardzo wzrosła w siłę, co pozwoliło im pokonać pozostałe drużyny. Gracze z pierwszego składu zostali nazwani Cudownym Pokoleniem (Kiseki no Sedai). Po ukończeniu gimnazjum Cudowne Pokolenie rozeszło się, gdyż każdy zawodnik wybrał inną szkołę średnią z dobrą drużyną koszykarską. Jednak z Cudownym Pokoleniem wiązała się pewna plotka. Mało kto wiedział, że istniał jeszcze jeden zawodnik – szósty, Widmowy Gracz. Ta tajemnicza osoba, jest obecnie uczniem pierwszej klasy Liceum Seirin, szkoły nowej z dość dobrą drużyną koszykarską, aczkolwiek mało znaną. Obecnie Tetsuya Kuroko, szósty zawodnik Cudownego Pokolenia i Taiga Kagami, utalentowany gracz, który większość swojego życia spędził w Ameryce – kolebce koszykówki, postawili sobie za cel, sprawić, żeby ich liceum wygrało zawody ogólnokrajowe, pokonując przy tym po kolei wszystkich kolegów ze starej drużyny Kuroko.




22.Kamigami no Asobi: Ludere Deorum

Świetne anime !! Trochę denerwujące są na początku kwiatki pojawiające się za każdym nowo poznanym chłopakiem......., ale da się przeżyć !!!!! Naprawdę polecam !!!

Rodzaj- komedia, shoujo, mitologia, romans
Opis fabuły-Yui Kusanagi słyszy tajemniczy głos wołający ją po imieniu, dochodzący ze schowka tuż obok jej domu. Znajduje tam piękny miecz, który przenosi ją do dziwnego miejsca. Dowiaduje się tam od Zeusa, boga, a jednocześnie dyrektora szkoły, że ma nauczyć młodych i przystojnych bogów, czym jest miłość i ludzie. Celem tego zabiegu jest zatrzymanie negatywnego wpływu, jaki ma osłabienie więzi między światem boskim a światem ludzi. Ale co ?? Jeżeli nie zaliczą roku, zostaną uwięzieni w szkole na zawsze ??!!!! Czy nauczanie bogów, będzie łatwe ? Czy Yui odnajdzie się w nowym świecie i czy kiedykolwiek wróci do domu ?




















23.Kuroko no Basket 2 ( Winter Cup)
Według mnie Kuroko no Basket to niesamowite anime i bardzo ciesze się z kontynuacji, którą WARTO OBEJRZEĆ !!!!!!! Nic tylko po 2 serii czekać na następną :3 Polecam !!!


Rodzaj-komedia, sportowe
Opis fabułyPo przegranej i odpadnięciu z turnieju międzyszkolnego drużyna Seirin zaczyna przygotowania do kolejnej wielkiej imprezy sportowej – zimowych mistrzostw. Wszyscy członkowie ćwiczą nowe umiejętności, niemałe znaczenie ma również powrót Teppeia Kiyoshiego, który okazuje się nie tylko moralną podporą dla podłamanych przegraną zawodników, ale także znakomitym centrem. Chociaż przed nimi daleka droga, Kuroko i jego koledzy marzą o odegraniu się na Aomine i Touou, ale zanim to nastąpi, czekają ich eliminacje, a w nich starzy i nowi przeciwnicy – zawsze groźne Shoutoku oraz słynące z nieczystych zagrań Kirisaki.















24. Free !!!!!
Wspaniałe anime z humorem !!!! Tym razem o pływaniu, przepiękna grafika... i bohaterowie :3 Ale trzeba pamiętać by także obejrzeć dodatkowe filmiki !!!! 


Rodzaj- komedia, sportowe
Opis fabuły-Woda. Materia pierwotna, z której wedle Talesa z Miletu wywodzi się życie. Wiecznie zmienna, wiecznie w ruchu, dopasowująca się do każdej przestrzeni. Jest ona także miłością (fetyszem?) Haruki, jednego z czwórki przyjaciół, których oprócz żeńskich imion łączy również fascynacja pływaniem. Aby znów oddać się swej pasji i spełnić marzenia o konkurowaniu w zawodach na szczeblu narodowym, chłopaki postanawiają ćwiczyć ciężko i wytrwale, co niewątpliwie doprowadzi ich do celu (albo ich sny zostaną zmiażdżone po drodze przez młot zwany życiem, ale to w sumie nie ten typ serii). Zanim jednak spełnią swoje marzenia, muszą znaleźć sobie opiekuna, i, co ważniejsze, czwartego członka… To źle zabrzmiało, prawda?









24. No Game No Life
Naprawdę świetne, powtarzam, ŚWIETNE anime !!!! Samemu można trochę pogłówkować , a do tego ( przynajmniej dla mnie ) nie łatwo było odgadnąć co się stanie dalej :D Czekam na 2 sezon z niecierpliwością <3

Rodzaj- komedia,fantasy, akcja, echi, przygoda
Opis fabuły- Odrzuceni przez świat, Sora i Shiro, nie mając sobie równych pośród graczy, dzięki dzieciakowi o imieniu ' Bóg' trafiają do alternatywnego świata, gdzie wszelkie konflikty rozwiązywane są za pomocą gier. Czy uda im się w nim przeżyć i poprawić sytuacje Imanity, którzy znajdują się na ostatniej pozycji wśród 16 innych ras ? Czy to będzie im wystarczyć? Czy się zaaklimatyzują, i najważniejsze pytanie : Czy będą chcieli wrócić ?