wtorek, 24 grudnia 2013

Święta !!

        Witam wszystkich, jak tam święta ?? Miałam wstawić świąteczny rysunek -_- , ale nie miałam żadnych pomysłów :( Przepraszam...... Tak w ogóle chciałam wam powiedzieć, że wzięłam udział w między szkolnym konkursie rysunkowym (szczerze to wzięłam już udział 2 miechy temu, ale kabel od aparatu mi się zgubił :p )
  Powiem wam tyle, dostałam wyróżnienie -_-. Tak nie jestem zadowolona..... Uwierzcie czy nie, ale krąży na de mną klątwa wyróżnień !!!!!!!! W czymkolwiek bym nie wzięła udziału, zawsze wyróżnienie [szloch].
To takie smuuutne !!!!!!  Szczerze to.... ZJADŁABYM CHEESEBURGERA !!! MÓGŁBY MI KTOŚ PRZYNIEŚĆ 3 CHEESEBURGERY I 2 PORCJE FRYTEK ?? Sory poniosło mnie ..... .
  Ja ten, lepiej zakończę już ten post.... mam nadzieję, że ten rysunek wam się spodoba :)

PS. Na Sylwka na peeewno coś wstawię, na pewno !!!!

OOOOOOO i chciałabym się  wam jeszcze pochwalić, że dostane torbę z anime !!!! :D jeeeeeeeeej
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPI <3





sobota, 30 listopada 2013

Lalkarz !!

Minął miesiąc....... MINĄŁ CAŁY MIESIĄC ODKĄD COŚ WSTAWIŁAM !!!! To były najdłuższe wakacje od rysowania w moim piętnastoletnim życiu -_-. Sprawdziany, choroba , potem brak weny !!! Życie jest beeeeez sensu :(. Mam nadzieję, że się nie gniewacie ( w końcu każdemu się zdarza). Już się za te wakacje skarciłam, jest mi wstyd i w ogóle do bani.
Dobra powracając do rysunku, ten miałam wstawić na Halloween -_-. Dobra, dobra nieważne, co tam, wstawiam go teraz :D. Mam nadzieję, że wyszedł choć trochę strasznie !!!! Hah szczerze to robiłam go ponad miesiąc -_-  Chciałabym pochwalić tutaj wszem i wobec moją koleżankę Darię, która ( muszę przyznać) pomogła mi w narysowaniu brwi. Tak, brwi. Moje były niziutko, a że siedzimy obok siebie w klasie , Daria spojrzała na rysunek i rzekła:
- Wyżej tą jedną brew !!! WYŻEJ !!!!
No i jest wyżej...... Dziękuję, Daria !! :D Jesteś wspaniała pomocą w brwiach XD.
Dobra już was nie będę męczyła tym postem....... Następny rysunek za tydzień ;) ............chyba ........




Coś dla kogoś ;)





niedziela, 13 października 2013

HAPPY BIRTHDAY !!!

JEEE !! Dzisiaj pierwsze urodziny Okashi Maniakku !!! Minął już cały rok od założenia tego bloga!!! Tak się cieszę !!! Już prawie mamy 7000 widzów !


Chciałabym podziękować wam za to, że ze mną jesteście, a także za to, że w ogóle wchodzicie na mojego bloga rysunkowego :). Tak szczerze to moglibyście trochę więcej komentować !!!!  Ale co tam ... chyba przeżyję, co nie ?? Chciałabym także powiedzieć, że dzięki prowadzeniu tego bloga, sądzę , że moje umiejętności się poprawiły i rysuję trochę lepiej !! Mam nadzieję, że moja zakładka "Anime, Manga & Dramy" także się przydały :3


Taki mały kolaż z rysunków :


Było ich jeszcze więcej, ale mi się nie zmieściły -_-
Podsumowując, mam nadzieję, że będziecie ze mną także w przyszłym roku, i jeszcze następnym , AŻ DO KOŃCA ŚWIATA XD BUAHAHAHAHA !!! Liczę na dobrą współpracę :D

Jeszcze raz szczerze dziękuję, no i to chyba tyle ....
Dziękuję za uwagę, a teraz schodzimy ze sceny :D
                                             



   
                                                         Okashi Maniakku :D

sobota, 12 października 2013

To spojrzenie ...

Na początek sory za nazwę tego postu, ale .... nie mam weny twórczej :p Jest mi bardzo smutno bo skończyłam czytać " Ouran Highschool Host Club " Ta znajomość była niestety krótka, ale mam tego wszystkie tomy więc moja historia z tą mangą jeszcze się nie skończyła <3 Dzisiaj byłam w Gdyni w księgarni Matras i zakupiłam pierwszy tom mangi z serii .... DA DA DAM DAAAM :
" Dengeki Daisy " AA do tego zakupiłam nowe pędzelki !!!! TAKIE CIENIUTKIE <3
MŁAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jeszcze miesiąc a na polski rynek wejdzie manga, wydawnictwa JPF pt. " Służąca Przewodnicząca " czyli inaczej " Kaichou Wa Maid Sama " Więcej o tej mandze dowiecie się w zakładce na mojej stronie pt. Anime,Manga & Dramy :D
Ten rysunek poniżej, tym razem został w pełni narysowany kredkami ( bez cienkopisu <3 ). 
Pomysł na ten rysunek zawdzięczam mojemu GURU ( tak guru, dobrze przeczytaliście ), który nazywa się : .......................................... Mark Crilley !!! Polecam jego filmiki, a także zachęcam do kupna jego poradnika pt. " Tajniki Rysunku Manga "
To chyba tyle KOMENTUJCIE !!!!


niedziela, 29 września 2013

Upadający Anioł ..

Boże co za masakra, nie mam nawet czasu żeby usiąść i porządnie popracować nad rysunkami -_-
Nie dość, że w tym roku mam testy to jeszcze bierzmowanie ( przez które zniknęło moje życie prywatne). Jak to mój kolega powiedział, cytuję :
Co się stało z moim czasem prywatnym, wczoraj jeszcze było, a teraz gdzieś zniknęło ......
Haha, nie mogłam z niego.
Wracając do tematu postaram się jak najszybciej wstawiać rysunki ( ale nie obiecuję, że będą co tydzień -_- ). Mam namyśli, że teraz będzie trzeba pilnować mojego bloga, bo nie wiadomo kiedy i gdzie wstawię coś nowego .... tam tam tam taaaaaam ( trochę dramaturgi ;) )
Ten rysunek, który widzicie zajął mi spoooooro czasu ;) . Nie tak miał wyglądać, ale co tam, jest dobrze ( moim zdaniem ) . Najdłużej zajęły mi skrzydła :( , nienawidzę rysować anielskich skrzydeł, mają strasznie dużo szczegółów !!! Kto je wymyślił ?? No dobra moja wina mogłam ich nie rysować hahaha..... ha
Dodam tylko, że rysunek w pełni zrobiony kredkami .. Mam nadzieję, że się podoba :)


Tu jest jeszcze taki, tylko komputerowo zmieniony , bo nie mogłam się powstrzymać -_-
OOO i sory za tyle  bezsensownego gadania.... Musiałam się wygadać ;)


sobota, 14 września 2013

Motyle Oczy

W końcu coś narysowałam !! Przez te wszystkie dni nie miałam pomysłów co naszkicować. To była jakaś masakra, jak już coś było, to wyglądało naprawdę okropnie!! Mówię wam, normalnie jakbym rysowała karykatury :( . Do tego szkoła się zaczęła i mam coraz mniej czasu na rysowanie i do tego jeszcze zachorowałam !! Wszystko dzięki naszemu dyrektorowi, który kazał nam wrzucać makulaturę do kontenerów w deszczu !!! No po prostu bosko !! Takiego to tylko związać i spalić ..... ale mam mordercze myśli młahaha. Tak w ogóle to kończą mi się pomysły. Chce mi się płakać.
Mam chociaż nadzieję, że ten rysunek wam się spodoba . :D


wtorek, 27 sierpnia 2013

Piękność

Jee nowy szkic !! Szczerze powiedziawszy napisałam w poprzednim poście, że narysuje coś depresyjnego, ale jak zaczęłam rysować to wyszło coś takiego -_- Jest to pierwszy rysunek narysowany w moim nowym szkicowniku ;) Dnie tak szybko mijają, i szkoła zbliża się wielkimi krokami. ALE JA JEJ NIE CHCE !!! Jeżeli ktoś by chciał iść za mnie do szkoły, czyli zamienić się
miejscami , niech do mnie napisze ;). Pozdrawiam Okashi Maniakku :)


środa, 21 sierpnia 2013

W jedwabnym kimonie

Dziewczyna najpierw była cała w kimonie, potem prawie bez kimona -_- , a teraz ma na sobie 3/4 kimona ;) Tak w ogóle to w tym rysunku podoba mi się strasznie kolorystyka, która nawet mi się udała!!! JUPI !!! Co do tej fryzury .... czy takie w ogóle istnieją ?? Nie długa zaczyna się rok szkolny -_- JAKBY WAKACJE NIE MOGŁY TRWAĆ WIECZNIE !!! Muszę narysować coś depresyjnego ;) Mam nadzieję, że rysunek się podoba bo naprawdę poświęciłam na niego sporo czasu i nawet rękawy mi wyszły !!!! O_O


O bym zapomniała znalazłam fajną piosenkę na youtube !!!  Popatrzcie sami :

                                        Juice=Juice ;)


wtorek, 13 sierpnia 2013

Miłość usłana różami

Siemka, oto nowy rysunek na nowym biurku ;), tak jak obiecałam !! Rysunek ma trochę
niedoskonałości -_- , ale mnie się tam podoba :D. Na początku na rysunku miała być sama dziewczyna z różą, potem pomyślałam, że pójdę na całość i dorysuję chłopaka (który nawet mi wyszedł > <) W ogóle to wszystko miało być kolorowe, ale później pomyślałam, że już dawno nie dodawałam szaro kolorowych "dzieł". Tak podsumowują ten rysunek ma bardzo długą historie -_-
Jeszcze gorzej się go rysowało, nim się obejrzałam na kartce znalazło się dużo kresek O_O i nie miałam pojęcia które są od chłopaka, a które od dziewczyny :( Podsumowując masakra, ale rysunek i tak fajny !!!!


A tak w ogóle to znalazłam fajny filmik na youtube!!! Oni mają talent -_- tez najchętniej bym pomalowała tak ścianie !!!
                                             MŁAHAHAHAHAHAHAHA

                [Drawing on the Wall] Butterfly on Your Right Shoulder


poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Sasanka Alpejska

Prawie ciągle rysuje same postacie więc postanowiłam wstawić rysunek jakiegoś kwiatka. No tak się złożyło, że akurat znalazłam atlas kwiatów :p Zrobiłam szkic i postanowiłam wstawić na bloga ( no trzeba się pochwalić rysunkiem ;) Mam nadzieję, że sie podoba :D


piątek, 2 sierpnia 2013

Czarodziejka Pik !!!

Okej ten obrazek zrobiłam miesiąc temu i wysłałam na konkurs Waneko. Niestety nie wygrałam bo wybrali same prace w grafice komputerowej( ale było napisane, że obrazek można zrobić w dowolnej technice) . No mówi się trudno, jak to koleżanka powiedziała, trzeba żyć dalej. Mnie się tam obrazek podoba i jestem z niego dumna.Skończył się remont mojego pokoju i mam nowe biurko O_O !!!! NIEDŁUGO PIERWSZY RYSUNEK NA NOWYM BIURKU !!!!! OŁ JEAH !!!


piątek, 26 lipca 2013

Xin Xin !!! :D

Jutro wracam do Polski promem i znowu bede w  domu, a to znaczy , ze niedlugo kolorowy rysunek znowu zawita na Okashi Maniakku !!! Zauwazylam , ze w Szwecji jest duzo azjatow ;) Podoba mi sie !!! MLAHAHAHA!!! Znalazlam rowniez sklep XIN XIN  gdzie byly rozne torby wachlarze i.t.p z mang i anime !!!! Ale jak na moje szczescie bylo oczywiscie zamkniete -_- DLACZEGO ZAWSZE JA !!!!!!???? ZNAJDE CIE XIN XIN !!!! NIEWAZNE GDZIE JESTES !!! Przepraszam jezeli was przestraszylam, ale to wlasnie chodzi mi po glowie. Prosze nie pokazywac tego postu dzieciom ponizej 10 roku zycia ;)
Pozdrowienia ze Szwecji !!! Okashi Maniakku :D

niedziela, 14 lipca 2013

Nudy z powodu pochmurnej pogody XD

Jestem teraz w Szwecji u mojej siostry. Nie wzielam kredek ani nic do kolorowania wiec bedziecie musieli zadowolic sie samymi szkicami. A i klawiatura w laptopie jest szwedzka wiec nie moge pisac np. "a" z kreseczka itp :( Przez pochmurna pogode nudzilam sie troche wiec zaczelam szkicowac i wyszedl taki oto rysunek. Wiem, ze nie dodawalam nic prawie dwa tygodnie( nie bede sciemniac, ze nie mialam weny ) i nie chcialo mi sie nic dodawac :( NAKRZYCZCIE NA MNIE !! no okej to juz wszystko KOMENTUJCIE !!

czwartek, 27 czerwca 2013

Niezapominajki z Frezjami !!!

Ten obrazek narysowałam na prezent. Zrobiłam go przy pomocy pasteli olejnych i kredek akwarelowych.Wiem, żę frezje nie wyglądają jak frezje, ale jak zamkniemy prawe oko, a lewe przymróżymy no to frezje jak ulał !!!! XD. Mam nadzieję, że te motyle mi wyszły bo tak szczerze to nie lubie tych małych stworzonek malować. No i to chyba wszystko, a i KOMENTUJCIE !!! :)
Posted by Picasa

sobota, 15 czerwca 2013

Niebezpieczna

Podoba mi się strasznie ten rysunek!!! Jestem z niego dumna !!! W prawdzie trochę krzywawy,(wygląda jak pijana) ale ciii !!! Robiłam go 2 godziny, i chyba przez połowę tego czasu zastanawiałam się jakiego koloru mają być te włosy ??? No zrobiłam czarne i myślę, że pasują, a jak wy sądzicie ??A tak w ogóle to co byście chcieli bym narysowała ??? Mnie już się kończą pomysły, a bardzo chętnie zilustruje czyiś pomysł :). Więc na koniec powiem, piszcie wszystkie pomysły na nowy rysunek w komentarzach, a ja spróbuje go narysować i jak najszybciej wstawić na bloga !! Bardzo dziękuje za pomoc ,a i KOMENTUJCIE !!!


wtorek, 11 czerwca 2013

Kowbojka

Nadszedł czas na nowy rysunek..  Jak dla mnie to ne wyszedł, ale musze coś dodać na bloga. O i jeszcze jedno  OKASHI MANIAKKU NA FACEBOOKU !!!!! ZAPRASZAM !!!!!!
To chyba wszystko na dzisiaj , MIŁEGO DNIA !!!!

Posted by Picasa

wtorek, 4 czerwca 2013

Na Plaży ??? -.-

Siemka !! Sory, że tak pózno z tym rysunkiem, ale były z nim nie lada problemy :(. Na szczęcie  w końcu udaje mi się go wam pokazać XD. Hm... To jest dosyc dziwny rysunek... chociaż pomysł na niego dała mi znowu moja koleżanka( no normalnie co się ze mną dzieję :( ??)Mam nadzieję, że wam sie podoba bo naprawde przeszłam bardzo dużo żeby go tu pokazać. NO NIC KOMENTUJCIE !! XD
A ZAPOMNIAŁA BYM ...
  Dedykuję ten obrazek mojej koleżance Sandrze, która ma czasami zaskakująco dobre pomysły ;) i Panu A. ( tak dobrze napisałam Panu A :p  )
Posted by Picasa

środa, 22 maja 2013

Śmierć

  To jest dosyć mroczny i zastanawiający rysunek.... Nie wpadłam na niego jednak ja, tylko moja koleżanka Sandra, która powiedziała, że zrobi sobie taki tatułaż. Od razu przeobraziłam tatuaż w rysunek i proszę bardzo !!!!! To chyba najmrocznieszy rysunek jaki narysowałam... no nic mam nadzieję ,że sie podoba XD I WANT MORE KOMMENT !!!!!!!!
Posted by Picasa

sobota, 18 maja 2013

W pułapce

  Siedzę sobie na lekcji i się zastanawiam- Czemu ptaki mają siedzieć w klatce !?- No i tak oto wpadłam na ten pomysł by namalować kobietę w klatce. I NIE TO NIE MA BYĆ NA ODWRÓT, TAK NAPEWNO KOBIETA MA BYĆ W KLATCE : / !!! Nad tym rysunkiem chyba spędziłam najwięcej czasu, ale i tak nie jestem z niego zbytnio zadowolona. Nawet gołąb nie wygląda jak gołąbo, NO O-O!!!Najbardziej to jednak podoba mi sie ta dziewczyna, tak fajowsko wygląda. No nic chyba wszystko na dziś !!! KOMENTUJCIE XD

Posted by Picasa

piątek, 10 maja 2013

Dziewczyna z czerwoną parasolką

 Dawno nic nie dodawałam ( prawie już miesiąc ), ale co trzymałam ołówek w ręku to mi jakieś krzywizny wychodziły !!! No po prostu brak weny ( albo skupienia ;)To jest nie do pomyślenia, żeby nic nie dodawać przez miesiąc. SKANDAL !!!! No nic mówi się trudno, powracam z oto takim dziwacznym rysunkiem ;)
 
Posted by Picasa

sobota, 13 kwietnia 2013

Love

Dodaje nowy rysunek naszkicowany ołówkami( nowymi ołówkami). Trochę się napracowałam, ale rysunek nie zajął mi dużo czasu. To chyba tyle !!! Pozdrawiam !!

sobota, 6 kwietnia 2013

Wiosna ??

Ostatnio nic nowego nie dodawałam :( . Od ostatniego rysunku straciłam wenę twórczą. No i tak sobie siedziałam i pomyślałam " KIEDY W KOŃCU PRZYJDZIE TA WIOSNA !!!??? " I wtedy mnie olśniło !!!
Nad tym rysunkiem spędziłam godzinę i trzydzieści minut. Gdy rysunek został naszkicowany, spojrzałam na niego jeszcze raz i powiedziałam " TEN RYSUNEK MUSI BYĆ INNY " Chcecie się dowiedzieć co to znaczyło ??? Spójrzcie więc : ! W tym momencie wasze oczy kierują się na mój rysunek ;)!

Rysunek dosyć dziwny XD, ale bardzo udany !!! Jak widzicie najważniejsze na nim są kwiaty i oczy !! No i to chyba wszystko komentujcie !!!!

NO DOBRA TU TO MI SIĘ TROCHĘ NUDZIŁO :P


piątek, 29 marca 2013

!! Magia Wody !!

Nad tym rysunkiem spędziłam całe 3 i pół dnia !!!!! To jest chyba pierwszy rysunek, nad którym tak długo pracowałam i jest z  tego jakiś efekt !!! Najdłużej spędziłam chyba nad szkicowaniem :p, chociaż kolorowanie też było pracochłonne ;). Najgorsze były dla mnie dłonie ( przyznam się, że nie potrafię ich rysować :( ) no cóż praktyka czyni mistrza. Najbardziej jestem zadowolona z tych fal, które zrobiłam przy pomocy korektora !!!! No i to tyle MIŁEGO OGLĄDANIA !!!!



wtorek, 19 marca 2013

W kąpieli !!!

Witam wszystkich !!!! Oto mój nowy rysunek który powstał..... na lekcjach !!! ( normalnie są coraz nudniejsze :p) Rysunek powstał przy pomocy mojej koleżanki Sandry, która go tak szczerze powiedziawszy wymyśliła XD( bo ja tylko stworzyłam ) Druga koleżanka Daria podrysowała trochę włosy i skrytykowała stopę, która jak twierdzi była GIGANTYCZNA !!!! ( no oczywiście poprawiłam i już jest mniejsza ;) Ja tam pochwalam krytykę, zawsze dzięki niej możesz zauważyć coś nowego i naprawić swoje błędy ;P No i to chyba tyle KOMENTUJCIE !!!
























piątek, 15 marca 2013

Tajemnica

Rysunek powstał na 2 lekcjach ( nudnych lekcjach ) przy pomocy mojej koleżanki Sandry, która dawała mi pomysły ;) Jestem z siebie dumna ponieważ udało mi się ładnie namalować nos( a to mi się rzadko zdarza )W ogóle to podoba mi się cały rysunek według mnie jest on trochę tajemniczy ;P mam nadzieję, że się podoba !!!! POZDRAWIAM !!!!


poniedziałek, 11 marca 2013

True Love !!!

W końcu wyszedł mi chłopak !!!!! ( no dobra mogło być lepiej ;p )Rysowałam ten rysunek około 2- 3 godzin, ale sadzę, że wyszedł mi dobrze.Na początku  szkicu chłopak miał minę złego chłopca, ale podczas kolorowania coś poszło nie tak .... No nie ważne , MIŁEGO OGLĄDANIA !!!!!




piątek, 8 marca 2013

Ognista dama

Powiem, że dziewczyna ładna... ale ogień do bani :( dopiero po fakcie dokonanym wpadłam na inny pomysł jak go pokolorować. No, trudno wyszło jak wyszło i tak mogło być gorzej ;) KOMENTUJCIE !!!


czwartek, 21 lutego 2013

Powracam !!!!

To była bardzo długa przerwa.... Myślałam sobie, że jak zaczną się ferie to będę rysować rysunki jeden po drugim.... a tu brak weny :( , albo jakieś  wyjazdy ;). No nic ważne, że  w końcu coś narysowałam i szczerze powiedziawszy bardzo mi się to podoba XD. Bardzo długo to rysowałam... najpierw szkicowałam, potem poprawiłam cienkopisem, pokolorowałam i........ nawet pocieniowałam  !!!!! Ale i tak ten obrazek mi się podoba, a co wy o tym myślicie 8 ) ????


niedziela, 3 lutego 2013

Miłość wisi w powietrzu ??

RYSUNEK UDANY. Sądzę, że proporcje zachowałam. Pierwszy raz wyszedł mi taki rysunek, tyle ćwiczyłam, że w końcu wyszło ;). Szkic narysowany w szkole, trochę podrasowany w domu i proszę bardzo gotowy !!!. To jest jeden z dowodów na to , że im więcej ćwiczysz tym lepiej ci wyjdzie XD. KOMENTUJCIE !!!

poniedziałek, 28 stycznia 2013

BIG SUPRISE !!!!!! ( for me )

Chwile temu dowiedziałam się , że zostałam nominowana do Liebster Blog Award  .. to mnie zaskoczyło!!!!
Wielkie dzięki za nominowanie mnie dla Czekoladowego Obwarzanka
http://czekoladowaobwarzanka-art.blogspot.com

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 No dobra czas na pytania ( męczarnia, mówię wam)

 1.Jaka jest Twoja pasja?
 Moją  pasją jest rysowanie i robienie biżuterii : )

2.Co najbardziej cenisz u ludzi?
 Hm... Najbardziej cenie chyba szczerość i pewność siebie.

 3.Jakie jest Twoje motto?
 Czekolada i do przodu !!!!!!

4.Kto ma na Ciebie największy wpływ?
 Sądzę, że rodzice ... na razie ;)

 5.Czy jest ktoś komu bezwzględnie ufasz?
 Bezwzględni to chyba nie ... wiem jakiej osobie mogę co powierzyć.

6.Jaka jest Twoja ulubiona marka ubrań?
Nie mam . Wszystko mi obojętne, byle kolorowe.

7.Jaki zapach przywodzi Ci na myśl dzieciństwo?
Wanilia

8.Czy chciałabyś poznać przyszłość?
 Nie, nie chciałabym. Wole żeby moje życie było niespodzianką ; )

9.Czy jesteś zadowolona z życia? Dlaczego?
Jestem zadowolona .   Kocham moje życie, lubię gdy mnie zaskakuje , duży przypływ emocji i nagłe zwroty akcji !!! Czuję się w tedy jak w filmie.

10.Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam ulubionej , słucham tego co wpadnie mi w oko. Nie tylko słucham piosenek polskich czy angielskich, ale także japońskie, francuskie, tajwańskie, koreańskie, ruskie i.t.p

11.Czy lubisz to co robisz?
KOCHAM !!!!!!!


Nominuję :
http://angieee-art.blogspot.com/
http://muzolife.blogspot.com/ 

Nie mam dużo blogów.... ale zachęcam do obserwowania mnie ;D

A teraz moje pytanka  BŁAHAHAHAHA :

1. Twoje ulubione jedzenie ?
2. Co jest najważniejsze w twoim życiu ?
3. Czego nienawidzisz w drugim człowieku ?
4. Jaki kraj  chciała/ chciał  byś odwiedzić ?
5.Jakie jest twoje motto ?
6. Czego najbardziej się boisz ?
7.Czy lubisz swoje życie ?? Dlaczego ??
8. Co uszczęśliwia cię najbardziej ??
9.Chciał/ chciała byś coś w sobie zmienić ? Dlaczego ?
10.Twój ulubiony film ?
11.Czego się najbardziej boisz ??


 TO JEST JUŻ KONIEC !!!!!!! XD Powodzenia !!!!!!!!!

sobota, 26 stycznia 2013

Morska Bryza

Znowu w szkole dużo sprawdzianów, a czasu na rysowanie mało. No nieważne powracam oto z takim rysunkiem, długo nad nim pracowałam, ale jednak coś mi nie pasuje d- -b. Naprawdę nie wiem co, obrazek malowałam zwykłymi kredkami. Według mnie wyszło fajnie, ale bardziej zależy mi na waszej ocenie :)!!   KOMENTUJCIE !!!


piątek, 18 stycznia 2013

Portret XD

 Oto portrety moich rodziców gdy mieli około 18 lat. Sadzę, że wyszło bardzo podobnie gdyż rysowałam te portrety ze zdjęcia. A jak wam się podoba ???? KOMENTUJCIE !!!!

Zdjęcie gdy są razem !!!
To moja mama!!!!
To mój tata!!!!













poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kotek I Króliczek ...?

Nie mam pojęcia co mnie podkusiło żeby namalować chłopaka w stroju króliczka ... ( DO TEGO TEN KOLOR !!!! ). Ale i tak sądzę, że wyszło super, nawet mina tego chłopaka jest zniechęcająca ;). Szczerze to chciałabym taką bluzę, ale kotka. Mam nadzieję, że się podoba XD ( Nawet chłopak mi wyszedł ;P)


piątek, 11 stycznia 2013

A gdyby ...

Znowu długo nie dodawałam żadnych rysunków przez dłuższy czas !! Nie dość, że zachorowałam ( tak mi się ręka trzęsła, że ołówka trzymać nie mogłam ) to jeszcze same sprawdziany !!!!!!!!!!!! Nieważne powracam z właśnie takim oto rysunkiem, który przedstawia zwykła dziewczynę( rysowałam to na lekcji ). Nie zajęło mi to zbyt długo.Narysowałam to na papieże szkicowym i to chyba wszystko MIŁEGO OGLĄDANIA !!!!


czwartek, 10 stycznia 2013