wtorek, 19 marca 2013

W kąpieli !!!

Witam wszystkich !!!! Oto mój nowy rysunek który powstał..... na lekcjach !!! ( normalnie są coraz nudniejsze :p) Rysunek powstał przy pomocy mojej koleżanki Sandry, która go tak szczerze powiedziawszy wymyśliła XD( bo ja tylko stworzyłam ) Druga koleżanka Daria podrysowała trochę włosy i skrytykowała stopę, która jak twierdzi była GIGANTYCZNA !!!! ( no oczywiście poprawiłam i już jest mniejsza ;) Ja tam pochwalam krytykę, zawsze dzięki niej możesz zauważyć coś nowego i naprawić swoje błędy ;P No i to chyba tyle KOMENTUJCIE !!!
























7 komentarzy:

  1. Ślicznie :D Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie! bardzo ładna wanna, świece i bombelki, ale uważam, że z tą twarzą jest coś nie tak (jakieś duże to czoło :P )
    a tak to bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sis no i brawa dla Dari i Sandy :d pozdro laski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, BARDZO ładnie ci to wyszło czekam na nowe i tak samo interesujące rysunki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super FAJOSKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne rysunki. Pozdrawiam i luknij także na mojego bloga www.animeshnn.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz ta stopa jest za mała xDD
    ale rysunek bardzo ładny :3

    OdpowiedzUsuń