wtorek, 13 sierpnia 2013

Miłość usłana różami

Siemka, oto nowy rysunek na nowym biurku ;), tak jak obiecałam !! Rysunek ma trochę
niedoskonałości -_- , ale mnie się tam podoba :D. Na początku na rysunku miała być sama dziewczyna z różą, potem pomyślałam, że pójdę na całość i dorysuję chłopaka (który nawet mi wyszedł > <) W ogóle to wszystko miało być kolorowe, ale później pomyślałam, że już dawno nie dodawałam szaro kolorowych "dzieł". Tak podsumowują ten rysunek ma bardzo długą historie -_-
Jeszcze gorzej się go rysowało, nim się obejrzałam na kartce znalazło się dużo kresek O_O i nie miałam pojęcia które są od chłopaka, a które od dziewczyny :( Podsumowując masakra, ale rysunek i tak fajny !!!!


A tak w ogóle to znalazłam fajny filmik na youtube!!! Oni mają talent -_- tez najchętniej bym pomalowała tak ścianie !!!
                                             MŁAHAHAHAHAHAHAHA

                [Drawing on the Wall] Butterfly on Your Right Shoulder


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz