poniedziałek, 28 stycznia 2013

BIG SUPRISE !!!!!! ( for me )

Chwile temu dowiedziałam się , że zostałam nominowana do Liebster Blog Award  .. to mnie zaskoczyło!!!!
Wielkie dzięki za nominowanie mnie dla Czekoladowego Obwarzanka
http://czekoladowaobwarzanka-art.blogspot.com

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 No dobra czas na pytania ( męczarnia, mówię wam)

 1.Jaka jest Twoja pasja?
 Moją  pasją jest rysowanie i robienie biżuterii : )

2.Co najbardziej cenisz u ludzi?
 Hm... Najbardziej cenie chyba szczerość i pewność siebie.

 3.Jakie jest Twoje motto?
 Czekolada i do przodu !!!!!!

4.Kto ma na Ciebie największy wpływ?
 Sądzę, że rodzice ... na razie ;)

 5.Czy jest ktoś komu bezwzględnie ufasz?
 Bezwzględni to chyba nie ... wiem jakiej osobie mogę co powierzyć.

6.Jaka jest Twoja ulubiona marka ubrań?
Nie mam . Wszystko mi obojętne, byle kolorowe.

7.Jaki zapach przywodzi Ci na myśl dzieciństwo?
Wanilia

8.Czy chciałabyś poznać przyszłość?
 Nie, nie chciałabym. Wole żeby moje życie było niespodzianką ; )

9.Czy jesteś zadowolona z życia? Dlaczego?
Jestem zadowolona .   Kocham moje życie, lubię gdy mnie zaskakuje , duży przypływ emocji i nagłe zwroty akcji !!! Czuję się w tedy jak w filmie.

10.Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam ulubionej , słucham tego co wpadnie mi w oko. Nie tylko słucham piosenek polskich czy angielskich, ale także japońskie, francuskie, tajwańskie, koreańskie, ruskie i.t.p

11.Czy lubisz to co robisz?
KOCHAM !!!!!!!


Nominuję :
http://angieee-art.blogspot.com/
http://muzolife.blogspot.com/ 

Nie mam dużo blogów.... ale zachęcam do obserwowania mnie ;D

A teraz moje pytanka  BŁAHAHAHAHA :

1. Twoje ulubione jedzenie ?
2. Co jest najważniejsze w twoim życiu ?
3. Czego nienawidzisz w drugim człowieku ?
4. Jaki kraj  chciała/ chciał  byś odwiedzić ?
5.Jakie jest twoje motto ?
6. Czego najbardziej się boisz ?
7.Czy lubisz swoje życie ?? Dlaczego ??
8. Co uszczęśliwia cię najbardziej ??
9.Chciał/ chciała byś coś w sobie zmienić ? Dlaczego ?
10.Twój ulubiony film ?
11.Czego się najbardziej boisz ??


 TO JEST JUŻ KONIEC !!!!!!! XD Powodzenia !!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Świetny post!
    Uśmiałam się przy niektórych odpowiedziach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominacje ;) świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń