wtorek, 24 grudnia 2013

Święta !!

        Witam wszystkich, jak tam święta ?? Miałam wstawić świąteczny rysunek -_- , ale nie miałam żadnych pomysłów :( Przepraszam...... Tak w ogóle chciałam wam powiedzieć, że wzięłam udział w między szkolnym konkursie rysunkowym (szczerze to wzięłam już udział 2 miechy temu, ale kabel od aparatu mi się zgubił :p )
  Powiem wam tyle, dostałam wyróżnienie -_-. Tak nie jestem zadowolona..... Uwierzcie czy nie, ale krąży na de mną klątwa wyróżnień !!!!!!!! W czymkolwiek bym nie wzięła udziału, zawsze wyróżnienie [szloch].
To takie smuuutne !!!!!!  Szczerze to.... ZJADŁABYM CHEESEBURGERA !!! MÓGŁBY MI KTOŚ PRZYNIEŚĆ 3 CHEESEBURGERY I 2 PORCJE FRYTEK ?? Sory poniosło mnie ..... .
  Ja ten, lepiej zakończę już ten post.... mam nadzieję, że ten rysunek wam się spodoba :)

PS. Na Sylwka na peeewno coś wstawię, na pewno !!!!

OOOOOOO i chciałabym się  wam jeszcze pochwalić, że dostane torbę z anime !!!! :D jeeeeeeeeej
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPI <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz