sobota, 30 listopada 2013

Lalkarz !!

Minął miesiąc....... MINĄŁ CAŁY MIESIĄC ODKĄD COŚ WSTAWIŁAM !!!! To były najdłuższe wakacje od rysowania w moim piętnastoletnim życiu -_-. Sprawdziany, choroba , potem brak weny !!! Życie jest beeeeez sensu :(. Mam nadzieję, że się nie gniewacie ( w końcu każdemu się zdarza). Już się za te wakacje skarciłam, jest mi wstyd i w ogóle do bani.
Dobra powracając do rysunku, ten miałam wstawić na Halloween -_-. Dobra, dobra nieważne, co tam, wstawiam go teraz :D. Mam nadzieję, że wyszedł choć trochę strasznie !!!! Hah szczerze to robiłam go ponad miesiąc -_-  Chciałabym pochwalić tutaj wszem i wobec moją koleżankę Darię, która ( muszę przyznać) pomogła mi w narysowaniu brwi. Tak, brwi. Moje były niziutko, a że siedzimy obok siebie w klasie , Daria spojrzała na rysunek i rzekła:
- Wyżej tą jedną brew !!! WYŻEJ !!!!
No i jest wyżej...... Dziękuję, Daria !! :D Jesteś wspaniała pomocą w brwiach XD.
Dobra już was nie będę męczyła tym postem....... Następny rysunek za tydzień ;) ............chyba ........




Coś dla kogoś ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz