niedziela, 13 października 2013

HAPPY BIRTHDAY !!!

JEEE !! Dzisiaj pierwsze urodziny Okashi Maniakku !!! Minął już cały rok od założenia tego bloga!!! Tak się cieszę !!! Już prawie mamy 7000 widzów !


Chciałabym podziękować wam za to, że ze mną jesteście, a także za to, że w ogóle wchodzicie na mojego bloga rysunkowego :). Tak szczerze to moglibyście trochę więcej komentować !!!!  Ale co tam ... chyba przeżyję, co nie ?? Chciałabym także powiedzieć, że dzięki prowadzeniu tego bloga, sądzę , że moje umiejętności się poprawiły i rysuję trochę lepiej !! Mam nadzieję, że moja zakładka "Anime, Manga & Dramy" także się przydały :3


Taki mały kolaż z rysunków :


Było ich jeszcze więcej, ale mi się nie zmieściły -_-
Podsumowując, mam nadzieję, że będziecie ze mną także w przyszłym roku, i jeszcze następnym , AŻ DO KOŃCA ŚWIATA XD BUAHAHAHAHA !!! Liczę na dobrą współpracę :D

Jeszcze raz szczerze dziękuję, no i to chyba tyle ....
Dziękuję za uwagę, a teraz schodzimy ze sceny :D
                                             



   
                                                         Okashi Maniakku :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz