sobota, 12 października 2013

To spojrzenie ...

Na początek sory za nazwę tego postu, ale .... nie mam weny twórczej :p Jest mi bardzo smutno bo skończyłam czytać " Ouran Highschool Host Club " Ta znajomość była niestety krótka, ale mam tego wszystkie tomy więc moja historia z tą mangą jeszcze się nie skończyła <3 Dzisiaj byłam w Gdyni w księgarni Matras i zakupiłam pierwszy tom mangi z serii .... DA DA DAM DAAAM :
" Dengeki Daisy " AA do tego zakupiłam nowe pędzelki !!!! TAKIE CIENIUTKIE <3
MŁAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jeszcze miesiąc a na polski rynek wejdzie manga, wydawnictwa JPF pt. " Służąca Przewodnicząca " czyli inaczej " Kaichou Wa Maid Sama " Więcej o tej mandze dowiecie się w zakładce na mojej stronie pt. Anime,Manga & Dramy :D
Ten rysunek poniżej, tym razem został w pełni narysowany kredkami ( bez cienkopisu <3 ). 
Pomysł na ten rysunek zawdzięczam mojemu GURU ( tak guru, dobrze przeczytaliście ), który nazywa się : .......................................... Mark Crilley !!! Polecam jego filmiki, a także zachęcam do kupna jego poradnika pt. " Tajniki Rysunku Manga "
To chyba tyle KOMENTUJCIE !!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz