niedziela, 29 września 2013

Upadający Anioł ..

Boże co za masakra, nie mam nawet czasu żeby usiąść i porządnie popracować nad rysunkami -_-
Nie dość, że w tym roku mam testy to jeszcze bierzmowanie ( przez które zniknęło moje życie prywatne). Jak to mój kolega powiedział, cytuję :
Co się stało z moim czasem prywatnym, wczoraj jeszcze było, a teraz gdzieś zniknęło ......
Haha, nie mogłam z niego.
Wracając do tematu postaram się jak najszybciej wstawiać rysunki ( ale nie obiecuję, że będą co tydzień -_- ). Mam namyśli, że teraz będzie trzeba pilnować mojego bloga, bo nie wiadomo kiedy i gdzie wstawię coś nowego .... tam tam tam taaaaaam ( trochę dramaturgi ;) )
Ten rysunek, który widzicie zajął mi spoooooro czasu ;) . Nie tak miał wyglądać, ale co tam, jest dobrze ( moim zdaniem ) . Najdłużej zajęły mi skrzydła :( , nienawidzę rysować anielskich skrzydeł, mają strasznie dużo szczegółów !!! Kto je wymyślił ?? No dobra moja wina mogłam ich nie rysować hahaha..... ha
Dodam tylko, że rysunek w pełni zrobiony kredkami .. Mam nadzieję, że się podoba :)


Tu jest jeszcze taki, tylko komputerowo zmieniony , bo nie mogłam się powstrzymać -_-
OOO i sory za tyle  bezsensownego gadania.... Musiałam się wygadać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz