czwartek, 21 lutego 2013

Powracam !!!!

To była bardzo długa przerwa.... Myślałam sobie, że jak zaczną się ferie to będę rysować rysunki jeden po drugim.... a tu brak weny :( , albo jakieś  wyjazdy ;). No nic ważne, że  w końcu coś narysowałam i szczerze powiedziawszy bardzo mi się to podoba XD. Bardzo długo to rysowałam... najpierw szkicowałam, potem poprawiłam cienkopisem, pokolorowałam i........ nawet pocieniowałam  !!!!! Ale i tak ten obrazek mi się podoba, a co wy o tym myślicie 8 ) ????


6 komentarzy:

  1. śliczny portret! świetnie ci wyszły oczy, niebieska różyczka i te... chwasty w ramce :)

    trzymaj tak dalej!
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ramka, widać, że się starałaś :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że idzie Ci coraz lepiej! Przyczepię się aby do różyczki, którą mogłaś zrobić lepiej (żeby nie było nie krytykuje tylko w zrozumiały sposób nakazuje ci rysować więcej, gdyż trening czyni mistrza) a ramka cuuudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak między nami to masz racje, nie starałam sie z tą różyczka ;p Bardziej miałam na uwadze tą ramkę, a krytyka czy uwagi zawsze sie przydadzą ; )

      Usuń