niedziela, 26 stycznia 2014

Malowany kwiat.( Photoshop )

I oto powstał pierwszy komputerowy rysunek za pomocą Tabletu Bamboo Manga !!!!!!!! Z ośmiu rysunków, które próbowałam za pomocą tego tabletu zrobić, dokończyłam JEDEN........ Szczerze to nie ma się czym chwalić -_-. Bądźcie dla mnie łaskawi, takie coś robiłam pierwszy raz i nie zwracajcie uwagi na rękę !!! Ręki tam nie ma, to tylko fikcja stworzona przez wasz mózg O_O. A tak poza tym, znowu nie dodawałam rysunków przez miesiąc, nie ma to jak brak weny twórczej =_=. Nie mam co pisać, nudno mi, nie mam co jeść, ani czytać. Dziękuję za uwagę schodzimy ze sceny..... ( KLASK, KLASK,KLASK,KLASK) 
 Oj dziękuję dziękuje nie musieliście mi klaskać :* Młahahhaha dostaje świra !!!



Ostatnio słuchałam tego czegoś :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz