wtorek, 1 lipca 2014

Storczyki i koliber

W końcu wakacje !!!! Można w końcu odpocząć, oglądać anime, rysować, czytać mangi, robić biżuterie , czytać mangi XD ( powtórzenie nieprzypadkowe) Następny rysunek jest w trakcie, a ten tutaj to prezent dla mojej wychowawczyni na koniec roku. Nie mogłam się powstrzymać by nie narysować kolibra :3 Lubie rysować ptaki, wychodzą mi całkiem nieźle.....
 Rysunek zrobiony pastelami suchymi i olejnymi ( jak dla mnie najlepsze do kolorowania :3, w końcu na nich znam się najlepiej ). Chciałam zrobić na początku kwiaty kredkami akwarelowymi, ale...... no, nie umiem się nimi jeszcze ( podkreślam JESZCZE ) obsługiwać ; ___ ;.
Chciałam się jeszcze pochwalić, że wysłałam zgłoszenie na tłumacza do Sencha Project, więc rozdziały mang , które miło wam się czytało, to ja tłumaczyłam XD. Nie no, nie wiem nawet czy mnie przyjmą !!!
Dobra, za dużo się rozpisałam, oto rysunek :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz