piątek, 24 października 2014

Galaxy

   W końcu jakiś post !!! Od ( chyba ) lipca nic nie dodawałam, za co bardzo przepraszam _(_ _)_,ale sami rozumiecie nowa szkoła, nowi ludzie, nowi nauczyciele i więcej nauki -_______-( liceum, if you know what I mean) . Od teraz postaram się systematycznie wstawia nowe prace... chociaż nie obiecuję XD.
   Tyle szkiców się nagromadziło !! Jak widzicie zmieniłam też banner, ale to nie wszystko !! Niedługo powstanie jeszcze więcej zakładek odnoszących się do robót ręcznych !!! OU JEE BLOG SIĘ ROZWIJA !! .... tylko nikt komentować nie chce -___-.
Od razu zapraszam na mój fanpage na fb XD:
https://www.facebook.com/pages/Okashi-Maniakku/137130156488282?ref=hl
Bo czasami wstawiam coś więcej XD
Oraz na mojego DeviantArt'a :
http://okashimaniakku.deviantart.com/

 Teraz przejdźmy może do rysunku!! Wykonany w pełni w Photoshopie... trochę się nad nim napracowałam, ale warto było :D To jeden z tych "lepszych" moich dzieł, mam nadzieję, że wy też tak sądzicie. I to tyle, mam nadzieję, że się podoba, a i co najważniejsze :
Okashi Maniakku wznawia działalność !!! OUU JEEE JUPII


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz