środa, 11 lutego 2015

Taemin i zmiany :3

Bosz dawno niczego nie dodawałam więc postanowiłam to jakoś zacząć nadrabiać XDDD
Dzisiaj wstawiam wam portret, stworzony specjalnie na urodziny mojej koleżanki. Jak dla mnie ten udało mi się narysować najlepiej :3!!!  Cieniowanie wyszło genialnie, ale niestety, uwierzcie mi lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciu !!! Portret jest w formacie A3 , i w całości wykonany jest ołówkiem, troszkę się narobiłam, ale dzięki niemu mam więcej zamówień !!! JEEEEEEJ będę miała co robić !!! :DDDDD



Oprócz tego chciałam wam powiedzieć, że .....  RUSZYŁA NOWA PODSTRONA !!!!


Tak jest !!! Już myślałam, że nigdy jej nie stworzę :3333 Znajdą się tam zdjęcia biżuterii, którą sama zrobiłam, więc zachęcam do komentowania !!!!!
A o to i pierwsze takie zdjęcie:

Kolczyki donaty z modeliny :33 .... nie będę się chwalić ile prototypów spaliłam XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz