wtorek, 25 lutego 2014

Sandra :*

Co tam u wszystkich ?? Ten  obrazek to portret mojej koleżanki Sandry naszkicowany w szkole, zrobiony w Photoshopie( tak w ogóle czy ja moge go opublikować O_O, a co tam raz się żyję). Teraz powinnam dodać rysunek wykonany tradycyjnie, ale jakoś nie mam na takie pomysłu ..... to bardzo smutne.Może to dlatego, że zaczęłam malować kuferek na biżuterie : / hmm... Do tego nie mogę znaleźć żadnej fajnej mangi do czytania ani anime do oglądania ; _ ; Czyżbym przeczytała już wszystkie mangi spełniające moje wymagania ??!!!  Na odcinki Kuroko no Basket muszę czekać, a Vampire Knight mnie jakoś nie wciągnęło ( muszę przeczytać tego mangę) Życie jest ooooookruutne....  Oprócz tego zbliżają się testy gimnazjalne i po prostu wymiękam już.... będę kiblować i tyle ;) Dobra, nie wstawiam tego posta po to , żebyście czytali moje narzekania nie ?? XD  

O właśnie jeszcze jedna prośba !! Wzięłam udział w konkursie plastycznym " przekaż 1% " Bardzo bym się ucieszyła gdybyście na mnie zagłosowali na oto tej stronie :
Byłabym bardzo wdzięczna !!!!  Glosować można codziennie 5 razy, a głosy z Facebooka liczą się podwójnie <3
Jeszcze raz dzięki :*


P.S. Tak Sana miała takie włosy, teraz zszedł jej kolor i ma zielone XD MUAHAHAHAHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz