sobota, 15 lutego 2014

Walentynki (PH)

Jak tam wam minęły Walentynki ?? Ja jako singiel spędziłam je z innym singlem( Daria ), w Rivierze, na gorącej czekoladzie, McDonaldzie i na przejażdżce gondolą. Tak gondolą, siadasz sobie w niby gondoli na kółkach, a dwoje facetów pchają cię i każą podziwiać widok..... chociaż to była to tektura i parę sklepów .... XD Do tego kupiłyśmy sobie łańcuszki z przepołowionym sercem.... Nie, nie "best friend", nie "forever together" ani " best friend forever " tylko jak przystało na przyjaciółki " PARTNERS IN CRIME " taaaa.... ochamy się ( tak dobrze napisałam, OCHAMY się ).  Co do rysunku to kolorystyke (oczy, włosy) wymyśliła także w pełni Daria, ja tylko naszkicowałam i obrobiłam :3 Czyli dzień jak co dzień. Bardzo podobają mi się oczy, robiłam je pierwszy raz sama !!! Bez żadnej pomocy YouTube czy czegoś tam :3 OU YEAH !! Ogólnie jest cool <3 Pozdrawiam ;)




UWIELBIAM :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz